28. Dagen efter våffeldagen

torsdag 26 mars 2009

Igår var det våffeldagen och jag var hemma hos N på våfflor och mys. På bussen hem till honom fick jag sms från J, som undrade hur jag haft det i Sälen. Jag svarade bara kort att det varit toppen. Funderar över om jag borde säga något till honom om N. Men samtidigt så är det ju inte som jag har en förhållande med någon av dem egentligen - särskilt inte med J - och jag kan inte direkt tycka att jag ska säga något bara sådär heller, taget ur luften. Det skulle bara bli konstigt. Men jag känner inte alls något intresse av att träffa honom mer. Det jag kommit fram till var att han inte alls var min typ. Jag behöver en kille som är mer självständig, snyggare, roligare och mer som jag. Eller kanske mer som N? 

Börjar bli farligt intresserad av honom och hoppas bara att jag inte kommer bli sårad. Det är mitt största problem just nu. Och jag vill inte vara för på heller så jag skrämmer iväg honom, men samtidigt så vill jag ju träffa honom. 

Han är verkligen hur gullig som helst. Som sagt, så var jag ju hos honom igår och åt våfflor. Efter det kollade vi på en film, men i slutet av den så lyckades jag somna i soffan. Jag var helt slut. Vaknade av att han satt och strök mig över håret och log mot mig. Han har så fina ögon. Blir alldeles varm av att titta på honom... Hur som helst så gick jag upp för att borsta tänder och ta bort sminket och efter det kröp jag ner i sängen hos honom. Låg och pratade och kramades och lite till fram tills dess att ingen av oss orkade vara vaken längre.

Imorse så körde han mig ner till centralen så jag kunde ta bussen till skolan. Och pussades innan jag klev ur bilen. Härligt, härligt... 

Nu sitter jag i ett grupprum med min kompis J. Hon ser mig stirra flummigt in i väggen och frågar "Vad är det med dig? Är du kär eller?". Och jag bara skrattar som svar.

3 kommentarer:

KakanH sa...

det låter så mysigt och härligt.
Hos min man föll jag för hans ögon när vi träffades. :D Så klart de ska ha fina ögon. ;)
Ha en bra dag. Hoppas allt ordnar sig.

Anonym sa...

*ler*
Det låter så mysigt!

Anna sa...

Ja du, det låter som du har trillat dit en smula. Men hur mysigt är inte det då?

Skicka en kommentar

 
◄ Design by Pocket