25. Upptagna killar

söndag 15 mars 2009

Igår var det fest. Vi var hemma hos en kompis och roade oss med att dricka tequila och annat gott. Efter några timmar där åkte vi in till stan och gick ut.

Under kvällen hade jag halvflirtat lite med en kille som jag, efter ett tag, fick höra hade flickvän. Det verkade dock inte hindra honom från att flirta tillbaka. Så vi pratade faktiskt till och med lite om det. De hade varit ihop i några år, men det verkade inte som det var sådär jättebra. Hur som helst så gick kvällen och vi var i närheten av varandra hela tiden. Väl ute på ett dansställe så passade vi på att hångla lite i en soffa när de andra inte var i närheten. Men det är klart att de märkte vad som var på gång. Och plötsligt insåg jag att jag blivit en sådan tjej som hånglar med andras killar. Hur sjukt är inte det. Jag har blivit en sådan som jag själv föraktar. Och jag vet att jag skrattade åt att det faktiskt hände och att jag tänkte att "ja, ja... det är ju inte jag som har flickvän". Det blev i alla fall inte mer än så men han hade redan innan på kvällen fått mitt kort, så där har han ju både mail och telefonnummer. Och dessutom passade jag nyss på att skicka en vänförfrågan till honom på Facebook. Vi får väl se om han svarar...

Annars har jag träffat N idag. Ja, precis - ytterligare en ny kille att hålla ordning på. Vi gick på samma gymnasium, men började prata via den där internetsidan. Så han kom hem till mig ikväll och fikade och kollade på film. 

Förresten så ringde amerikanen igår igen. Jag svarade inte då heller, men han hade lämnat ett meddelande på telefonsvararen. Antar att jag måste skicka ett sms och be honom sluta höra av sig till mig och att jag inte är intresserad.


2 kommentarer:

KakanH sa...

alltså jag gillar inte heller såna tjejer. Eller killar som är såna. Men samtidigt får ju faktiskt den som är i en relation ta ansvar för sina handlingar. Ingen av oss vet ju vad de i relationen kommit överrens om (även om det inte är i min smak).

Visst skulle jag bli ledsen om någon annan hånglade med min man, men ingen skulle kunna hångla med honom om inte han gick med på det. Så alltså skulle jag få bli arg på honom. ;)

Nu har du många pojkar i luften. Håll bara ordning på dem. ;)
Ha en bra vecka. Kram

Anonym sa...

Akta hjärtat bara...det förtär och krossar...

Skicka en kommentar

 
◄ Design by Pocket