26. Hur blev det så?

torsdag 19 mars 2009

Jag är i Sälen. Hur hamnade jag här?

Igår var jag hemma hos N. Han kom och hämtade mig och så åkte vi och köpte mat. Åkte hem till honom och åt, kollade på film. Helt trevligt. Han är söt. Me like... Till slut blev klockan hur som helst dags att åka hem, så han följde mig till bussen och kramade om mig. Strax efter jag gått och lagt mig fick jag sms. Så vi skickade fram och tillbaka en stund och rätt var det var, så hade vi bestämt att jag skulle åka med honom och hans vänner upp till Sälen idag. 

Så sagt och gjort, strax efter lunch kom han och plockade upp mig och vi hämtade de andra killarna. Har haft en kul bilresa och det verkar som det kommer bli några bra dagar här uppe. Det roliga är att jag verkligen inte är en impulsiv människa alls, utan alltid brukar planera allt jag gör i minsta detalj. Så hur sjutton hamnade jag här? 

Har bäddat precis. Delar sovrum med honom, så vad som helst är möjligt.

2 kommentarer:

KakanH sa...

Vad nice! Det är trevligt att vara impulsiv ibland. Iaf när man märker att det blir skoj av det. ;)
Hoppas natten var trevlig. ;) Ha det så bra och njut av sälen åt mig med.
Kram

Anonym sa...

Häääääärligt! Njut!

Skicka en kommentar

 
◄ Design by Pocket