27. Efter helgen

måndag 23 mars 2009

Resan blev kanonbra. Vi fick massor med härliga åk i backarna, god mat, en del partajande och bastande och så naturligtvis kärlek. När vi åkte upp kände jag ju inte någon av killarna egentligen. N hade jag träffat två gånger innan. Och trots det så blev det jätteroligt.

På dagarna åkte vi skidor och på nätterna fick jag ligga och kramas med N - hur härligt som helst. Och i princip hände det inte mer än så på alla tre nätterna där uppe. Istället bestämde vi att han skulle stanna hos mig natten mellan söndag och måndag, och så blev det.

Så på söndagen, efter att han släppt av de andra killarna som var med där uppe, så åkte vi hem till mig. Ganska så snart blev det dags att lägga sig - klockan var ändå halv tolv på natten när vi kom hem. En hel del kramar och pussar ledde vidare till att vi också hade sex där på söndagsnatten. Och efter det bara vi höll om varandra och somnade till slut, efter ännu fler pussar och kyssar. 

På morgonen hade ingen av oss bråttom iväg, så vi låg i sängen och gosade flera timmar. Till slut var han ändå tvungen att åka och jobba och jag blev ensam hemma igen. Och ganska snart började jag åter längta efter honom. 

Igår kväll skrev han till mig och frågade om jag ville komma till honom imorgon på våfflor och mys. Naturligtvis tackade jag inte nej till det, utan imorgon kväll sover jag hos honom - hur mycket sova det nu blir...

Fick sms från honom att han tycker om mig. Det kändes bra. Jag tycker om honom också. Det här känns mycket bättre än vad det gjort innan, som med J. Frågan är bara hur jag ska förklara för honom att jag, som inte ville slänga mig in i något, har fastnat för någon annan.

2 kommentarer:

KakanH sa...

Vad härligt det låter. Både Sälen och killen.
Tyvärr har jag inget bra förslag på vad du ska säga till J. Har inte varit i den sitsen. Men ärlighet brukar fungera......
Lycka till!

Anonym sa...

Håller med Karin. Säg som det är. Låt honom ställa frågor och svara så ärligt du kan. Det hjälper honom att släppa taget och det ger dig själv sinnesro och möjlighet att utforska N utan att ha J i bakhuvudet.
Kram

Skicka en kommentar

 
◄ Design by Pocket