23. Ett jobbigt möte

lördag 7 mars 2009

Ska strax ta och bege mig in till stan och träffa J. Har hörts lite grann i veckan och han skrev till mig att det kändes som jag tröttnat på honom. Är det så? Jag vet inte... Men det är för mycket just nu och har gått för snabbt alltihop. Det har varit en skön vecka när jag inte träffat honom, men just nu fasar jag inför det. Jag vet inte vad jag ska säga till honom och hela min kropp skriker att den inte vill. 

Hur blev det såhär? Var han det jag behövde just då? För att orka med flytten från exet? Det är möjligt. Och jag känner mig hemsk i så fall, för det skulle innebära att jag bara utnyttjat honom. Fast just då kändes det ju bra. Det är bara när jag tänker på det nu som jag blir stressad, får panik och känner att jag inte vill. Att han är inte Mr Right och inte ens så halv-right att jag vill ha honom just nu heller. Kanske dags att lämna och gå vidare? 

Vi får se vad som händer helt enkelt. Hur det känns när vi ses. Just nu segar jag mig så mycket som bara går för att slippa träffa honom. Men jag vet att jag vore en riktig bitch om jag inte åkte in alls...


4 kommentarer:

Aurora sa...

Träffa honom men säg som det är. Du måste faktiskt få ta det lugnt efter att precis ha gjort slut med ditt ex!

Aforia sa...

Att inte säga något till J det vore att vara en bitch. Kör med öppna kort. Säg att du tyckte det pirrigt mysigt men nu känns det som att ha ett strypkoppel på sig. Ibland får man ta skiten som kommer ibland slipper man det. Men stå för det du har gjort och ge J en chans att stå för det han har gjort.
Kramis Lena

KakanH sa...

Håller med. Träffa honom och var ärlig. Han borde förstå och respektera att du inte bara vill hoppa ur det ena och i det andra.
Lycka till.
Massor av kramar

Anna sa...

Hur kändes det när(om)du träffade honom nu då?

Skicka en kommentar

 
◄ Design by Pocket