2. Världen på internet

torsdag 22 januari 2009

Internet är en värld för sig. Det är spännande vilka olika typer av människor man kan hitta där. Massor med trevliga killar till exempel.  

Jag mailade förresten både J och K på communityt som jag hänger alldeles för mycket på. Bara tvungen att kolla läget lite - jag kan ju inte låta K tro att man tappat intresset totalt.

Insåg att det snart är en månad sedan sist. Så det kändes som det var dags att slänga ut lite krokar på olika håll och se om någon nappar. Vad desperat man känner sig. Men det är väl så det är när man är singel. 

Pratade föresten med en kille på dejtingsidan, som verkade supergullig. Får hänga kvar där ett tag och se hur det utvecklar sig med. Kanske kunde vara någon att faktiskt träffa? Dejta?

Det har jag funderat över förresten - det där med att dejta. Jag har ju inte varit singel på jättemånga år, så jag känner att jag inte kan reglerna riktigt. Hur många får man dejta samtidigt? En i taget? Två? Tre? Åtta? Var går gränsen? Det lutar åt att jag behöver göra en undersökning bland mina vänner och kolla av vad som är okej. Man vill ju inte vara brutalslampig, men samtidigt är det ju bra att ha lite olika alternativ, eller?

1 kommentar:

Aurora sa...

Haha, jag kanske är fel person att fråga..

Men man får dejta hur många man vill.

Jag "träffar" två killar. Var för sig är de inte mycket att hänga i julgranen men tillsammans tillfredställer de mig rätt bra, fast på varsitt håll dock! ;)

Skicka en kommentar

 
◄ Design by Pocket