7. Dejten D

lördag 31 januari 2009

Åkte in till stan förut och skulle gå och fika med D. Träffade honom där han gick av bussen. Jag hade inte riktigt koll på hur han skulle vara - jag hade ju bara sett en enda bild av honom. Och det visade sig att han såg bättre ut i verkligheten än på bild, så det var ju en trevlig överraskning. Att han dessutom var trevlig att prata med var också positivt naturligtvis. 

Efter att ha gett mig en kram så gick vi en sväng för att hitta något trevligt café att gå och sätta oss på, men det visade sig att resten av stan också ville gå på café idag, så det var jättelånga köer överallt. Istället satte vi oss på en pub och tog varsin cola. Tydligen hade han glömt sin plånbok, så jag betalade och han bad om ursäkt hur många gånger som helst och sa att han aldrig låter tjejer betala på första dejten och att det var jättepinsamt. Själv kände jag inte direkt att det spelade någon roll. 

Vi satte oss och pratade och jag fick veta mer om honom och han fick reda på mer om mig. Sedan skulle han till jobbet och jag behövde också iväg, så vi gick ut och kramades hejdå och sa att vi skulle höras av. 

Så sammanfattningen av dejten var att det var trevligt och det vore nog faktiskt kul att träffa honom igen. Vet inte alls om han är min typ, men så har jag ju haft pojkvän så länge att jag inte vet alls vad som egentligen är min typ. Huvudsaken är på något sätt att han bryr sig om mig och tycker om att vara med mig och vill hitta på saker. Det vill säga tvärtom mot vad jag haft det i mitt förhållande med exet. Så vad det blir av allt återstår att se, men spännande, det är det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt med dejt! Skall bli spännande att se vad som händer.. :)

Anonym sa...

Okey tycker ja me hehe :P

Skicka en kommentar

 
◄ Design by Pocket