5. Dejt

måndag 26 januari 2009

Och plötsligt så blev livet så snurrigt. Jag fick mail från D som ville gå på dejt, så vi ska ses på lördag. Blir intressant att se vad han är för någon. 

Sedan skrev K till mig och ville att vi skulle träffas i helgen. Han lovade champagne, ost, kex och gos så då kan man ju inte tacka nej. Sa till mig att jag skulle ta med tandborsten också, så det blir säkert trevligt. Kan behöva det... Hade ju bestämt att jag inte skulle ha något mer med honom att göra, att det kapitlet var avslutat. Och ändå är jag så lättlurad att han kan få mig att vilja komma dit och känna pirr i magen och glädje inför det.

Största problemet just nu är att jag har mens, så jag får försöka se till att den är slut tills dess - kan ju påverka med mina p-piller. Det är bra med K - har ju träffat honom flera gånger innan och vet vad jag får. Vill jag ligga med honom, så blir det så. Härligt att kunna känna så... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
◄ Design by Pocket