44. När han inte förstår

tisdag 23 februari 2010

Vad fasen ska jag göra? Jag orkar inte ha det såhär. Jag vill inte ha det såhär. De där jävla tjejerna... Som hela tiden får mig att tänka på hans så kallade ex. Och därmed gör mig till en äcklig, ful, tjock och fruktansvärt osexig människa som bara hatar mig själv för hur jag är och ser ut. Jag blir äcklad och spyfärdig...

Varför är han med mig? Jag som är både blek och tjock? Och silikon har jag inget alls. Inte någonstans. Varför kollar han på sådana tjejer? Berättar historier om att han varit ihop med sådana och vad han gjort med dem? Är det så fel med vanliga tjejer? Är det så fel med mig? Önskar han att jag var sådan? Eller ville han ha en sådan tjej, men lyckades inte så därför nöjer han sig med mig? Är jag något andrahandsval? Det man tar när man inte får det man egentligen vill ha?

Kan jag ändra mig? Kan jag någonsin bli så perfekt som han vill ha mig? Kan jag någonsin duga? Eller kommer jag alltid må dåligt över mig själv ihop med honom? För resten av livet, om det nu är så länge jag väljer att vara med honom?

Han säger aldrig saker till mig som rör mitt utseende. Det enda var en gång då han sa att ibland när jag sminkade mig kunde jag bli riktigt söt. IBLAND? NÄR JAG ÄR SMINKAD? Jaha... Tack för den... Vilken boost för självförtroendet...

Jag går sönder bit för bit och min självkänsla har aldrig varit så dålig som efter jag träffade honom. Visst mådde jag dåligt innan, men inte för sådant här. Det är psykisk masochism att stanna. Jag vet det. Och ändå gör jag det. Eller? Jag vet inte vad jag borde göra...

3 kommentarer:

KakanH sa...

jag vet inte vad jag ska skriva, du vet ju att det inte är bra för dig. Du förtjänar bättre. Men samtidigt är ditt val. Du måste orka göra ett ev. val.
Kram

Tony sa...

För fan tjejen!
Vad är det för snubbe du fått tag på?
Finns väl ändå ingen reson i att du ska hänga ihop med någon som får dig att känna så?

Han verkar vara en gris. Är själv kille, så jag vet hur sådana ser ut och är. ^^
Bättre att vara ensam än att kasta pärlor åt svin.

Samla dig, o dumpa snubben. Han kan väl köpa sig en siliconsubba om han känner sig övergiven... Du träffar någon bättre.

Ta hand om dig


-Tony

Johan sa...

Hej!

Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.
Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.
Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.

Är du intresserad?
Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.

Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.
Johan@rakebacklovers.com

Skicka en kommentar

 
◄ Design by Pocket